Service și garanție

Politica de garanție

Toate produsele comercializate pe website-ul www.medcor.ro beneficiază de garanția legală de conformitate, specifică legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Procedura de serviceService-si-garantie-Medcor

Compania producătoare oferă service GRATUIT pentru produsele care beneficiază de perioadă de garanție.

Produsele care nu se mai află în perioada de garanție nu pot beneficia de service contra cost.

La predarea unui produs aflat în perioada de garanție, ce prezintă defecte tehnice sau probleme de funcționare, clientul trebuie să prezinte:

  • certificatul de garanție în original;
  • copia facturii de achiziție;
  • produsul nedeteriorat (cu excepția uzurii normale, determinată de utilizarea lui);
  • manualul de utilizare și accesoriile cu care produsul în cauză a fost livrat (spre exemplu: acumulator, CD, cablu date etc.);
  • descrierea detaliată a defectului identificat la produsul comandat.

Transportul unui produs trimis către service

Medcor solicită firmei de curierat să opereze returul și suportă taxele de transport (retur și reexpediere). Clientul va beneficia de transport GRATUIT pentru returnarea comenzii în cauză, după ce produsul a fost reparat.

Defecte din fabricație

În cazul în care aveţi o reclamaţie cu privire la defecte din fabricație ale produselor sau la pagube suferite în timpul transportului, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru în decurs de 24 de ore de la primirea coletului la numărul GRATUIT de Call Center 0800 820 820. Puteți returna GRATUIT aceste produse, în urma unei notificări scrise în care se va specifica lipsa de conformitate.

Care sunt situațiile în care nu puteți beneficia de garanție pentru servicii de service?

  • În cazul în care ați adus o modificare produsului;
  • Pentru întreținerea periodică necesară (dacă se aplică);
  • Pentru reparația sau înlocuirea de componente, dacă acestea survin în urma unei uzuri normale;
  • Dacă există defecte fizice produse în urma unor șocuri mecanice (zgârieturi, crăpături etc.);
  • În cazul în care etichetele sau sigiliile producătorului prezintă urme de intervenție.

Verificarea stării produsului

Produsul returnat de client va fi analizat de către echipa tehnică a producătorului, pentru a stabili care este cauza funcționalității deficitare aacestuia.

Dacă se constată că starea produsului nu a fost cauzată de niciuna dintre situațiile menționate mai sus, acesta va fi direcționat către departamentul de service.

Înlocuirea sau repararea unui produs aflat în perioada de garanție

Produsul aflat în perioada de garanție poate fi:

  • REPARAT: doar în urma inspecției realizate de către echipa tehnică a producătorului. Reprezentantul de vânzări Medcor va comunica cu departamentul de service al companiei producătoare și veți fi informat permanent despre statusul produsului trimis în service;
  • ÎNLOCUIT CU UN PRODUS IDENTIC: în cazul în care modelul încă mai există pe stoc sau se fabrică în continuare și poate fi comandat;
  • ÎNLOCUIT CU UN PRODUS CU SPECIFICAȚII SIMILARE: dacă valoarea noului produs depășește suma facturată, clientul va trebui să achite diferența de cost.

Medcor suportă taxele de reexpediere, clientul beneficiind de livrare GRATUITĂ.