Comandă și livrare

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.medcor.ro se poate realiza foarte ușor și rapid dacă urmați pașii de mai jos:

  1. Selectați produsul dorit.

  1. Selectați mărimea (unde este cazul) și numărul de bucăți.

  1. Adăugați produsul în coș.

  1. După ce ați adăugat în coș produsul dorit, se va afișa un mesaj de confirmare. Aveți posibilitatea de a vizualiza coșul de cumpărături și de a finaliza comanda sau puteți reveni la pagina de produse.

  1. Din partea dreapta sus, unde apare un icon cu numărul produselor din coș, puteți vizualiza produsele selectate și adăugate în comandă.

  1. Pentru a putea finaliza comanda, veți fi direcționat către o pagină de Autentificare/Înregistrare. Dacă deja aveți cont de utilizator pe site-ul nostru, trebuie să vă autentificați cu datele de logare (adresa de e-mail și parola).În cazul în care nu aveți cont, va trebui să vă înregistrați, accesând butonul „ÎNREGISTRARE”.

    1. Veți fi redirecționat(ă) către o nouă pagină unde veți putea vizualiza toate informațiile despre comanda dvs. și veți putea efectua ultimele modificări, după cum urmează:
      • Eliminarea unui produs din comandă prin apăsarea semnului „x” din stânga denumirii produsului;
      • Creșterea sau scăderea numărului de produse din coș folosind indicatoarele „+/-” pentru modificări ale cantităților;
      • Completarea codului de discount (dacă se aplică);
      • De fiecare dată când efectuați modificări asupra produselor din coș, este necesar să apăsați butonul „Actualizează coșul”, pentru a se recalcula automat noul cost total al comenzii.

 

    1. Dacă mai doriți să adăugați și alte produse în coș, puteți oricând să vă întoarceți pe site și să continuați cumpărăturile, iar dacă nu vreți să modificați comanda, accesați butonul “TRIMITE COMANDA”.

    1. Pentru a finaliza comanda, veți fi rugat să completați adresa la care doriți să fie livrat coletul, dar și datele de facturare. Dacă le-ați completat și coincid cu cele introduse atunci când v-ați creat contul, puteți bifa opțiunea “Folosește aceleași date de livrare și facturare” și acestea se vor actualiza automat.

Procesare comandă și transport

Imediat după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care v-ați creat contul de utilizator. Comanda va fi recepționată și prelucrată, iar în cel mai scurt timp, veți fi contactat telefonic de către un reprezentant Medcor pentru detalii suplimentare.

În cazul în care unul dintre produsele adăugate în coș nu se află pe stoc, veți fi informat.

După ce toate informațiile de facturare și livrare sunt confirmate, comanda este pregătită și trimisă spre livrare.

Dacă aveți nevoie de asistență, ne puteți apela GRATUIT la Telverde 0800 820 820 și colegii din echipa Medcor vă vor ajuta cu toate informațiile necesare.

Costul și durata livrării

Comenzile sunt livrate prin curierat rapid.

Firma de curierat va prelua coletul de la sediul Medcor și îl va livra la adresa specificată de client în formularul de comandă. În cazul în care livrarea coletului nu se poate realiza (adresă greșită sau incompletă, clientul nu răspunde la telefon sau nu se află la domiciliu etc.), acesta va fi păstrat în depozitul firmei de curierat pentru un termen de 7 zile lucrătoare. În această perioadă de timp, clientul va fi contactat peridic în vederea stabilirii unei alte adrese sau a altei date de livrare.

Costurile pentru transport se calculează astfel:

  • Pentru comenzile cu valoarea mai mare de 100 Lei, livrarea este gratuită.
  • Pentru comenzile cu valoarea mai mică de 100 Lei, se percepe o taxă de transport din partea firmei de curierat, în valoare de 23.8 Lei.

Plata comenzii

Contravaloarea comenzii se achită ramburs, la primirea coletului.

Plata se va realiza în numerar (cash), către reprezentantul firmei de curierat, conform documentului de livrare (bonului de transport).

Factura, în format original, este inclusă în interiorul coletului ce conține produsele din comandă.